Zoekmachine optimalisatie

Tegenwoordig is alles meetbaar. Waar de bezoeker vandaan komt, hoelang die op de pagina blijft en met wat voor apparaat. Met zoekmachine optimalisatie is het doel op zo veel mogelijk bezoekers via de zoekmachine (Google) naar binnen te trekken. Dit wordt gedaan door pakkende SEO teksten te schrijven en andere marketing tools toe te passen voor meer effect zoals: Linkbuilding, online adverteren en e-mail marketing.

Eigenlijk is zoekmachine optimalisatie niks zonder de rest. Als je geen gebruikersvriendelijke website heeft kun je alsnog veel bezoekers naar de de website trekken, maar zonder conversie ben je als nog nergens. Wat ik doe is jouw een indicatie geven welke aspecten de website wel al heeft en welke niet. Zoekmachine optimalisatie leer ik het liefst aan jouw of de marketing medewerker in jouw bedrijf. Dit omdat ik van mening ben dat de ondernemer meer weet van zijn producten dan ik. Dus ook beter inzicht heeft over hoe je bijvoorbeeld een product beschrijft. Zoekmachine optimalisatie gaat eigenlijk altijd samen met het bedenken van een succesvol concept. Zonder dat uw website een doel heeft wil namelijk niemand deze verder delen. En juist dat is wat we graag willen. Enthousiaste bezoekers. Lees gerust verder over Concept realisatie